tisdag 4 februari 2014

Parker

@
Men för i hela helvetets misär! Varför plågar jag mig igenom sån här sörja ens? Jag veeeeeet ju att jag inte gillar Jason Statham och att det mesta han gör är skit (såvida han inte jobbar i en större ensemble som Snatch eller Expendables) ändå drar jag igång det här och förväntar mig nånting. Kanske för att Taylor Hackford satt i registolen. Han har ju ändå några sköna rullar bakom sig men den här tillhör helt klart inte nån av dem. Även Jennifer Lopez brukar funka när hon har bra folk runt sig men här blir det bara pannkaka av allting och sällan har väl en kvinnlig karaktär i en manligt hormonstinn actionrulle känts så jävla inskriven i manus bara-för-att-man-måste-ha-en-kvinna-med-också-i-filmen som här och nu. Inte nog med att den är så tråkig så klockorna stannar, man envisas med att dra ut på skiten i närmare två timmar. Sluta! SLUTA!
/Surskägget

Inga kommentarer: