söndag 13 februari 2011

Tron: Legacy

@
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej! Jag har svårt att bestämma mig för om denna sentida uppföljare var lika usel eller sämre än den första men bestämmer mig här och nu för att den är sämre då ettan åtminstone har lite 80-talscharm vilket den här saknar helt. Gud vilken piss. Jag somnade flera gånger under filmen och försökte gång på gång se klart den när jag vaknade. Det gick inte. Det här var ett sömnpiller utan dess like. Sånt här ska ju stoppas på manusstadiet direkt. Hade Ari Gould funnits på riktigt hade han aldrig godkänt att det här blev film. Det är så sjukt ospännande hela tiden och fånigt så jag vet inte ens vart jag ska ta vägen längre.
/Surskägget

2 kommentarer:

f i f f i sa...

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej vad du har feeeeeeeeeeeeeeeeeel nuuuuuuuuuuuuuuuuuuu.

(undrar varför jag fick ordet lobotomi som ordverifiering? ;))

Vrångmannen sa...

Surskägget har aldrig fel. Förutom Pans Labyrint, Vargarnas Pakt och nu Winters Bone som är hans hatfilmer åååååååååååååh! Och så Tron Legacy då förstås och så...hehehe!