torsdag 16 oktober 2008

Boys will be boys

Aldrig har väl så många röstat som när det skulle avgöras vilken manlig skådis killar skulle ligga med om de kom undan med det. Det blev dött lopp mellan Jake Gyllenhaal och Matt Damon. Seriöst. Jag respekterar Damon som skådis och manusförfattare, men utseendemässigt är han väl inte så jävla snygg. Snubben är en uppsättning tänder och hög panna. Det hade typ familjen Conehead också. Nåja. Jake kan jag förstå (nej jag röstade självklart på Affleck för Affleck är ju killen med stort K sa jag!) med sina plutande läppar och sängkammarögon. Återigen - nåja.
Nu är det dags att vända på steken och låta brudarna rösta på skådespelerskor de skulle ligga med om de fick fast de aldrig skulle erkänna det ens med kniven mot strupen (med skillnaden att tjejer kan erkänna detta för hela världen och bara vara lite hippa).
/Surskägget

7 kommentarer:

Sara sa...

Vanessa Ferlito i Death Proof.

Sara sa...

Fast jag har en crush på Eliza Dushku också.

Anonym sa...

Aaaah....Eliza, glömde henne...skammen åh skammen...

Anonym sa...

Aaaah...Death Proof, hade glömt den..hehehe!

Sara sa...

Mm, bot och bättring! ;)

Anonym sa...

Death Proof gör alla bäst i att glömma. Alla.

Henrik sa...

Min flickvän röstar blankt. Hon ville rösta på "hon vad hon nu heter i L-Word".