tisdag 19 februari 2008

Tävling

Har ett utmärkt exemplar över av Styrka Delta Force (hahaha den svenska titeln alltså, hehehe styrka delta styrka hahhahahahahaha krejsy fuck som kom på den) och tänkte att vi självklart ska anordna en tävling. Så till att börja med, ge oss lite feedback på vilken typ av tävling ni skulle vilja se här, sen tar jag och Vrångmannen och styr upp det hela. Och sen kommer vinnaren av tävlingen få ett alldeles sprollans nytt ex av Styrka Delta Force (på dvd men det kanske ni fattade redan).
/Surskägget

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tycker ni ska ha en tävling om film. Det vore liksom passande på något sätt. Jag kommer givetvis att deltaga i denna tävling. Jag kommer givetvis att vinna och jag kommer givetvis inte att se den skitfilm ni erbjuder som pris.

Anonym sa...

Hahahaha! Åååååååh om du inte var anonym...men om du vinner så KAN du inte vara anonym!

Henrik sa...

Jag vill inte heller ha filmen, och bryr mig därför föga om tävlingen. :D Men tävlingen borde handla om film.